Pszichológia.blog.hu

Füredi Krisztián szexuálpszichológus, pszichológus, páterapeuta blogja

A pszichológia blog döntős a Goldenblog versenyen! - Szavazz!

2007. június 29. 10:08 - Füredi Krisztián

Ez a blog döntőbe jutott a Goldenblog versenyen, amely a magyar blogok versenye. Konkrétan az "Egyéb tematikus blog" kategóriában versenyzünk.

Kérlek, hogy nézd meg a kategóriában lévő blogokat, és amennyiben a pszichologia.blog.hu tetszik  legjobban, akkor szavazz rá. Természetesen, ha valamelyik másikat jobbnak találod, akkor szavazz arra.

Szavazni itt lehet
. Vagy pedig szavazás oldalára a fenti Goldenblog képen keresztül is eljutsz. Ráklikkelve még nem szavazol, csupán arra az oldalra jutsz, hol szavazni lehet.
5 komment
Címkék: blog rólunk

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichologia.blog.hu/api/trackback/id/tr76108228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozonithy 2007.06.29. 11:55:20

Megtettem. De nem csak mert mindig olvaslak, ha újat írsz. Végignéztem az összes blogot a kategóriádban, és másra szavaztam volna, ha jobban tetszik másé. Ezt tartottam a leghasznosabbnak, legjobban "használhatónak."

Füredi Krisztián · http://pszichologia.blog.hu 2007.06.29. 13:01:48

Köszönöm. Nem csak a szavazatot, hanem a visszajelzést.

Orosz Viktória · http://cogito.blog.hu 2007.06.30. 08:16:37

Én is voksoltam erre a blogra, igazán sok munka van belefektetve, és a kategóriádban egyértelmüen ez a leghasznosabb és legjobb blog! Csak így tovább és sok sikert a versenyhez!

ivcsek · http://abalaton.hu 2007.06.30. 09:11:52

Szia!
Ivcsek vagyok a "szomszéd pályáról". Gondoltam, ha már egy kategóriába sodort minket az élet odabiccentek, "beköszönök". Amúgy meg a legjobbakat, hozd a formád!
Mindemellett, ha van (kedved és időd) valamilyen a blogod profiljába vágó mondandód a Balatonról, vendégszerzőként (kereszt-promóciós akcióként) szívesen látlak a Balaton.blog.hu felületén!

teodora 2007.06.30. 18:16:03

szerintem tuti befutó a blog
süti beállítások módosítása